Інспекція та відпочивальники харчуванням задоволені

[30.08.2012]

 

«Гарно їсти, добре спати - Бог здоров'я мусить дати!» - це прислів'я свідчить, що для оздоровлення відпочивальників велике значення мають не лише мінеральні води, процедури, якісний відпочинок але й хороше харчування. Як з приємністю повідомила директор ЗАТ «Трускавецькурорт» з організації харчування Галина Бачинська, всі керівники та працівники їдалень товариства старанно ставляться до своїх обов'язків. Стараються смачно приготувати і красиво подати їжу, щоб усе було бездоганно. І це при тому, що зараз є повна завантаженість їдалень. Також, за словами Галини Миронівни, велика увага приділяється поживності харчування і якості продуктів. Меню в їдальнях урізноманітненні різними дієтичними стравами, вітамінними продуктами, збільшено асортимент овочів, фруктів та рибної продукції. І самі відпочивальники належно оцінюють старання кухарів і офіціанток та задоволені харчуванням в оздоровницях товариства. Про це свідчать численні записи гостей у книгах відгуків та пропозицій.

 

А ще про якість харчування в наших оздоровницях вже відомо у Держспоживінспекції України. Недавно інспекція з питань захисту прав споживачів у Львівській області провела перевірку їдалень санаторіїв «Весна», «Рубін», «Янтар» та дієтїдальню «Веселка». Перевірка тривала три дні. Її учасників особливо цікавили дотримання санітарного стану, поставка якісних продуктів на склади їдалень, дотримання технології приготування їжі згідно технологічних карт а також культура обслуговування. Тож члени цієї комісії в усіх їдальнях перевіряли продукти, спостерігали за приготуванням страв і куштували їх. Також дивилися за чистотою та акуратністю одягу офіціантів, наявністю бейджиків, подачею блюд і сервіруванням столів, проводили вибіркове опитування відвідувачів їдалень. Приємно, що жодних скарг з боку відпочивальників не було і самі учасники перевірки залишилися задоволеними.

«Ми стараємося, щоб кожна людина була задоволена не лише оздоровленням, відпочинком але і харчуванням. Тож воліємо, щоб окрім решти принад відпочинку кожному з гостей запам'яталися смачні страви наших їдалень. Аби наступного разу вони із задоволенням завітали до нас, переконані, що рівень харчування і сервіс у нас - найкращі!» - запевнила директор з організації харчування Галина Бачинська.

Орест Лещишин

 

 

версия для печати
Новость_питание